عوامل موثر بر قیمت و ارزش اکانت های کلش آف کلنز

اینترنت گردی و وبگردی ؛ جدیدترین اخبار روز اینترنت را از این وب سایت دنبال کنید

عوامل موثر بر قیمت و ارزش اکانت های کلش آف کلنز

۴۸ بازديد

عوامل موثر بر قیمت و ارزش اکانت های کلش آف کلنز

کلش آف کلنز در این روزها بازار خرید فروش بسیار زیادی دارد . به خصوص وقتی یک سایت معتبر جهت واسطه گری میان خریدار فروشنده باز شده است کاربران بیشتر به این وبسایت علاقمند شده اند . سایت معتبری که در این زمینه کار میکند نوین کلش با ادرس اینترنتی novinclash.ir و ادرس کانال تلگرامی با آیدی novinclash@ میباشد .
اکانت های کلش بر اساس لول " level " یا سطح به سطوح بالاتر میروند . برای خرید اکانت کلش لول بالا نیز باید هزینه زیادی را متحمل شد چرا که هر لول از این اکانت زحمت زیادی برده است .
عامل مهم دیگری که در قیمت اکانت کلش تاثیر گذار است تاون هال میباشد که اکنون در بازار تاون هال های 8 تا 14 به فروش میرسند .
یکی دیگر از عوامل شدیدا مهم در قیمت اکانت ها سطح قهرمانان یعنی بربرکینگ ، آرچر کوئین ، گرند واردن و شاهزاده سلطنتی میباشد. زمانی که سطح این قهرمانان در تاون هالی که قرار دارند مکس باشد قطعا اکانت ارزش بالایی خواهد داشت .
نیروهای دفاعی و حمله نیز در ارزش اکانت ها تاثیرگذارند . در ساختمان های دفاعی دیوار ها به علت ارتقای سخت و  زحمت زیادشان در قیمت ارزش زیادی دارند و دیوارهای سطح بالا قیمت اکانت را قطعا بالا میبرد .
شما کاربران عزیز میتوانید برای تخمین اکانت خود با آدمین های پشتیبان نوین کلش در ارتباط باشید . برای این منظور در تلگرام با شماره واسط بعنی 09149354371 یا آیدی novinclash_admin@ در تماس باشید .
همچنین میتوانید اکانت های خودتون رو مستقیم به وبسایت بفروشید و در صورتی که اکانتتون رو برنداشتن میتونید به صورت کامل رایگان در نوین کلش آگهی کنید .برای این منظور نیز با شماره و آیدی فوق در تماس باشید .
خریداران عزیز هم میتوانند اکانت ها را هم در سایت نوین کلش ، هم در کانال تلگرام و هم پیج اینستاگرام این سایت اکانت های خوب رو پسند کرده و به صورت آنلاین و معتبر با درگاه پرداخت زرین پال خرید کنید . بعد از خرید آدمین سایت با شما در تلگرام هماهنگ شده و اکانت را از فروشنده تحویل گرفته و به شما تحویل میدهند .
آدرس پیج اینستاگرام کلش آف کلنز : https://instagram.com/novinclash.ir



عوامل موثر بر قیمت و ارزش اکانت های کلش آف کلنز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.